System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Regulamin organizacyjny Urzędu Gminy - zmiana
Zarządzenie Nr 22/2012
Wójta Gminy Karnice
z dnia 22 lutego 2012 roku
w sprawie zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy w Karnicach
Na podstawie art.33 ust.2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym ( Tekst jednolity Dz. U. Nr 142 z 2001 roku poz.1591 z późn. zm.)
zarządzam, co następuje:
§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy w Karnicach wprowadza się następujące zmiany:
1. W § 4 w ust. 2 w pkt. 6 litera d otrzymuje następujące brzmienie:
„d/ ochrony środowiska i gospodarki odpadami ŚR”
2.. W § 4 w ust. 2 w pkt. 4 literę g otrzymuje następujące brzmienie:
„ g/ rolnictwa. leśnictwa , zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej RL, OC, ZK”
3 . Dotychczasowy § 17 otrzymuje następujące brzmienie:
”§ 17. Do zadań stanowiska ds. ochrony środowiska i gospodarki odpadami należy w szczególności:
1/ wykonywanie zadań związanych z ochroną środowiska i gospodarką wodną,
2/ prowadzenie dokumentacji stanu przyrody,
3/ wykonywanie zadań związanych z gospodarką odpadami,
4/ wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta.”
4 . Dotychczasowy § 20 otrzymuje następujące brzmienie:
”§ 20. Do zadań stanowiska ds. rolnictwa, leśnictwa, zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej należy w szczególności:”
W zakresie rolnictwa i leśnictwa:
1/ inicjowanie przedsięwzięć na rzecz wzrostu produkcji rolnej,
2/ współdziałanie z inwestorami w realizacji inwestycji w rolnictwie,
3/ kontrola wykorzystania gruntów zgodnie z ich przeznaczeniem oraz decydowanie
o wyłączeniu ich z produkcji rolnej,
4/ prowadzenie spraw rekultywacji gruntów, które utraciły przydatność do produkcji
rolnej,
5/ współpraca ze służba weterynaryjną w zwalczaniu chorób zakaźnych i organizacji
profilaktyki weterynaryjnej,
6/ koordynowanie prac związanych z melioracja gruntów,
7/ współdziałanie z dzierżawcą lub zarządcą obwodu łowieckiego w zagospodarowaniu
łowieckim obszaru gminy, w szczególności w zakresie ochrony zwierzyny bytującej
na terenie gminy,
8/ realizowanie zadań własnych wynikających z ustawy o zagospodarowaniu lasów nie
stanowiących własności państwa,
W zakresie obrony cywilnej:
1/ planowanie i koordynowanie działalności w zakresie obrony cywilnej;
2/ opracowanie i aktualizowanie planów obrony cywilnej gminy oraz nadzór nad opracowaniem tych planów przez jednostki organizacyjne;
3/ nadzór nad utrzymaniem w pełnej sprawności stanu powszechnego ostrzegania i alarmowania ludności;
4/ prowadzenie doraźnych kontroli okresowych treningów zgrywających i szkoleń w zakresie OC;
5/ szkolenie ludności z zakresu powszechnej samoobrony;
6/ nadzorowanie szkolenia kadry kierowniczej w zakładach pracy w zakresie powszechnej samoobrony;
7/ opracowanie wytycznych Szefa Obrony Cywilnej Gminy w zakresie OC w zakładach pracy;
8/ prowadzenie akcji ratunkowych w rejonie rażenia;
9/ opracowywanie wniosków w zakresie świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz OC;
10/utrzymanie stałej gotowości technicznej sprzętu OC;
11/ zapewnienie ochrony publicznym ujęciom i urządzeniom przed skażeniem oraz zaciemnianie i wygaszanie oświetlenia;
12)/zaopatrywanie formacji OC w sprzęt techniczny, umundurowanie oraz prowadzenie ewidencji w tym zakresie:
a) prowadzenie magazynu sprzętu OC,
b) nadzór nad utrzymaniem sprzętu i jego właściwym wykorzystaniem.
W zakresie obronności:
1/ wydawanie zaświadczeń w sprawie powszechnego obowiązku obrony:
a) organizowanie doręczeń,
b) organizowanie środków transportu;
2/ wykonywanie zobowiązań na rzecz mobilizacji sił zbrojnych - wydawanie decyzji w tym zakresie:
a) o zajęciu budynków, pomieszczeń i terenów na cele przejściowego zakwaterowania sił zbrojnych,
b) przygotowania do samoobrony,
c) w sprawach świadczeń osobistych i rzeczowych;
3/ organizowanie akcji kurierskiej w ramach współpracy z organami wojskowymi;
4/ ustalanie dla jednostek organizacyjnych zadań w zakresie powszechnego obowiązku obrony;
5/ realizacja regulaminu stałego dyżuru.
W zakresie Zarządzania Kryzysowego
1/ przygotowywanie planów przed powodzią oraz suszą;
2/ nadzór i współpraca z zakładem Wodociągów i Kanalizacji w zakresie zaopatrzenia w wodę i odprowadzanie ścieków;
3/ współpraca z samorządem powiatowym i gminami sąsiednimi w zakresie podejmowania działań ochrony przed kataklizmami;
4/ nadzorować współdziałania służb działających na terenie gminy w przypadku wystąpienia klęsk żywiołowych;
5/ koordynowanie akcji społecznych na obszarze zagrożonym lub dotkniętym klęska żywiołową i współdziałanie w tym zakresie z organizacjami społecznymi;
6/ zapewnienie całodobowych dyżurów w budynku Urzędu w przypadku wystąpienia klęsk żywiołowych w celu sprawnej koordynacji zadań oraz zapewnienie stałej łączności.”
§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania z mocą obowiązującą od 1 kwietnia 2012 r.
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Sylwia Jankowska | 09-03-2012 09:31 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 09-03-2012 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 09-03-2012 09:31 |