System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 550 000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Karnice: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 550 000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu
Numer ogłoszenia: 398450 - 2011; data zamieszczenia: 25.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:Gmina Karnice , ul. 11 Marca 7, 72-343 Karnice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3877229, faks 091 3868219.
- Adres strony internetowej zamawiającego:www.karnice.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 550 000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 550 000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu; waluta kredytu: PLN; zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blanco wraz z porozumieniem wekslowym; kredyt będzie wykorzystany jednorazowo; czas umowy kredytowej: 2011 - 2017; z terminem spłaty kapitału w latach 2013- 2017; spłata kredytu: kwartalnie do 20 dnia miesiąca kończącego kwartał, w przypadku, gdy termin spłaty rat przypadnie na dzień wolny od pracy, za dzień płatności uznaje się następny dzień roboczy przypadający po tym dniu; możliwość wcześniejszej spłaty: tak, z naliczeniem odsetek do dnia spłaty a nie do dnia obowiązywania umowy, bez prowizji za wcześniejszą spłatę; oprocentowanie kredytu według stawki WIBOR 3 M; spłata odsetek: każdego ostatniego dnia miesiąca, w przypadku, gdy termin spłaty rat przypadnie na dzień wolny od pracy, za każdy dzień płatności uznaje się następny dzień roboczy przypadający po tym dniu; postawienie kredytu do dyspozycji bez dodatkowych prowizji za gotowość uruchomienia kredytu; zamawiający na życzenie banku udostępni informacje dotyczące zbadania zdolności kredytowej Gminy, opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej o możliwości spłaty zaciąganego kredytu w wysokości 550 000,00 zł będzie dostępna przed zawarciem umowy kredytowej ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):66.11.30.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Zakończenie: 30.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o na podstawie złożonego przez oferentów oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o na podstawie złożonego przez oferentów oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o na podstawie złożonego przez oferentów oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o na podstawie złożonego przez oferentów oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o na podstawie złożonego przez oferentów oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.karnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Karnicach, ul. 11 Marca 7, 72 - 343 Karnice, pokój nr 3 (księgowość)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:14.12.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Karnicach, ul. 11 Marca 7, 72 - 343 Karnice, pokój nr 1 (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Ogloszenie_o_przetargu.doc | 2011-11-25 21:26:00 | 49,5KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ_na_kredyt_w_wysokosci_550_000,00.doc Po terminie otwarcia ofert | 2011-11-25 21:26:00 | 115,5KB | 150 razy |
2 | SIWZ_na_kredyt_w_wysokosci_550_000,00.doc Po terminie otwarcia ofert | 2011-11-28 11:05:15 | 115,5KB | 139 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | SIWZ_na_kredyt_w_wysokosci_550_000,00_zmiany.doc Po terminie otwarcia ofert | 2011-11-28 11:12:37 | 11KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | ZAWIADOMIENIE_O_WYBORZE_WYKONAWCY.doc | 2011-12-19 10:42:37 | 29,5KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | ZAWIADOMIENIE_O_WYBORZE_WYKONAWCY.doc | 2011-12-29 14:15:15 | 29,5KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Eliza Koclejda | 25-11-2011 21:26 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 25-11-2011 | |
Ostatnia aktualizacja: | Eliza Koclejda | 29-12-2011 14:15 |